2016年7月20日 星期三

八卦事一則

最近在工餘時間,報讀了化妝及髮型的課程。讀報的原因,一來本身都鐘意扮靚,學左對自己都有幫助,二來又係離唔開「想學D手藝仔」、「想有D一技之長」果D原因。所以,學化妝髮型,正好可以滿足到我份人比較貪心的要求---「外觀上增值」及「內在知識增值」。

昨天上髮型課時,有段小插曲。突然有位媽媽來,原來她有位女兒想報名讀化妝髮型,那她就是上來幫女兒付學費。一上來,她頗為勞氣,說自己其實對課程什麼都不了解,她只是來俾錢,但到比錢時,又拖延了一段時間(其實感受到佢唔太想比,亦唔想個女學,不過個女話要學,咁佢就無奈地上來幫個女比學費)。

媽媽問了老師一些課程內容資料後,她其實都依然唔太想比錢,結果她竟然當眾開了SPEAKER,響大家面前打比個女,再CONFIRM個女: 其實你係咪真係要學? 兩母女的對話中,感受到佢地關係應該都不是好。個女既態度呼呼喝喝咁,不斷說: 係呀,我係學呀! 我那刻腦海感受到女兒的僭台詞: 比錢就比錢啦你,仲咁多GEE GUT...

收線後,媽媽將苦況不斷娓娓道來,說女兒現在18歲,讀書不成,之前響別處都學過化妝髮型,說個女到到學下,成日變,以前細個讀書時,已經成日轉學校。感覺上個女都係仲未定性。而家個女又要學第二間,她說自己離左婚,但只要個女真係想讀,點辛苦都會比錢佢讀。說完一輪,她還是帶點無奈地付上大概一萬四千元的課程學費。

聽完之後,我第一時間諗,如果我是那個媽媽,一定傷心死,咁辛苦生個女出黎養大佢,好似老奉咁既態度問自己拎錢,我肯定一個仙都唔比佢。18歲,都唔係細啦,有手有腳,腦筋正常,出黎打份全職工,無一萬都有八千,有心儲錢,自己供自己學化妝,一定沒問題。

再者,重點是,個徵結係一日個女這種學野三分鐘熱度的態度唔改,其實你比幾多錢佢學都冇意思,辛苦錢還是不斷白付,但個女學完又好似無學過,結果又再不斷找COURSE讀,自己可能因為要學習,又有個藉口唔洗打工,這只形成一個惡性循環。

我又在想,其實我這個想法又會唔會太苛刻。畢竟她都是單親家庭長大,這可能對她成長有點影響,造成性格上有點缺憾,始終家家有本難唸的經,唔知詳細的來龍去脈。有時侯,兩方也各有難處。關係這回事,有時不是一時三刻可解決,呢個時候,錢可能都是解決問題的方法---你想學化妝,學髮型,好,我比錢你去讀啦。

雖然內心很不願意......

2 則留言:

  1. 謝謝妳的分享!希望這個女孩與她母親可改善關係,而妳的化妝班也學有所成=)

    回覆刪除
  2. CHERRY, 謝謝你,我會努力的=)

    回覆刪除