2016年8月12日 星期五

回憶第一次認識股票


最近股市勢頭不錯,美股創新高,炒作板塊一個接一個,由REITS到濠賭、基建等等。最近又傳深港通,終於炒下388, 806,同埋券商股。講起806,叫有少少開心啦L因為公佈脫歐大趺千點當天,我唯一有趁低吸納的是806,點知恆指呢個小升浪中,佢同388一樣,都係無咩點升過==不過算啦,買得佢都預左守下,等待牛3既時間來臨,呢類同大牛市相關既股票,就是收穫之時。

股票呢項投資工具,好坦白講,自己就絕對唔叻,技術分析等等呢D不太曉,同埋股市我覺得人為操控成份都重,所以都不太會將太多資金投放響呢項投資工具,都係大趺市小注分段入D唔需要太用腦既股票,例如2800這類。最近期既操作,係將今年2月左右,響18.9買入的2800,響23蚊沽出。因為呢一浪都差不多升3000點,恆指有機會調整,而且呢個價位水平,息率得返4%以下,都係先行沽出觀望下先。

其實自我認識股票呢個投資工具,要追溯返就係06, 07年左右既大牛市開始,結果係點,哈哈,第一次買股票仔,入世未深,又遇著大牛市,當然係交學費啦! 不過都係有限錢既,果時都係仲讀緊書,都係得零用錢,同幫人part time補下習,本錢不多。輸左,大不了再黎過,反正仲年輕。所以投資既野,的確愈早愈好,即使最壞既結果是一鋪清袋,大不了再努力,亦及早了解風險,之後仍有光陰去收復失地。

3 則留言:

  1. Heiman妳的投資心態很理智!適時每逢低位入貨,已被無限補時的buy and hold好很多。面對較不熟悉的市場/產品,先搜集好資料及以小額下注,心理壓力會細一些!

    回覆刪除
    回覆
    1. CHERRY多謝你的意見,我也認為自己仍要努力研習呢!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除