2016年8月12日 星期五

回憶第一次認識股票


最近股市勢頭不錯,美股創新高,炒作板塊一個接一個,由REITS到濠賭、基建等等。最近又傳深港通,終於炒下388, 806,同埋券商股。講起806,叫有少少開心啦L因為公佈脫歐大趺千點當天,我唯一有趁低吸納的是806,點知恆指呢個小升浪中,佢同388一樣,都係無咩點升過==不過算啦,買得佢都預左守下,等待牛3既時間來臨,呢類同大牛市相關既股票,就是收穫之時。

股票呢項投資工具,好坦白講,自己就絕對唔叻,技術分析等等呢D不太曉,同埋股市我覺得人為操控成份都重,所以都不太會將太多資金投放響呢項投資工具,都係大趺市小注分段入D唔需要太用腦既股票,例如2800這類。最近期既操作,係將今年2月左右,響18.9買入的2800,響23蚊沽出。因為呢一浪都差不多升3000點,恆指有機會調整,而且呢個價位水平,息率得返4%以下,都係先行沽出觀望下先。

其實自我認識股票呢個投資工具,要追溯返就係06, 07年左右既大牛市開始,結果係點,哈哈,第一次買股票仔,入世未深,又遇著大牛市,當然係交學費啦! 不過都係有限錢既,果時都係仲讀緊書,都係得零用錢,同幫人part time補下習,本錢不多。輸左,大不了再黎過,反正仲年輕。所以投資既野,的確愈早愈好,即使最壞既結果是一鋪清袋,大不了再努力,亦及早了解風險,之後仍有光陰去收復失地。

2016年8月5日 星期五

友誼這回事


很多時FACEBOOK都會彈出一些當年今日的相片,勾起不少回憶。很多時候,我看到這些相片,主要的感受都是: 「嘩,時間過得好快,咁又X年」、「我以前個樣青春好多@@

最近FACEBOOK有兩張當年今日的相,看過後令我有另一種感慨。第一張,我是跟一位好朋友影,其實我跟她以前是很好朋友,但有時候,其實感到自己常常被她利用,簡單D而言,算是「有事鍾無艷,無事夏迎春」又或者「搵你笨」; 自己暗地裡,其實當然不太喜歡,但我份人又傾向比較和平,所以只是心底裡明白就算,不會喜惡形於色,同時不會主動約她就當平衡返自己心理@@

另一張是跟一班中學最要好的朋友於西九龍中心明將挑戰食紅豆壽司時影的。沒錯,是紅豆壽司! 當年是很HIT的,年少輕狂的我們,當然想去挑戰下,係咪真的咁難食,哈哈! 話時話,我覺得明將真的是十分成功。正常黎講,難食的東西,我們會避開唔去幫襯,但明將竟然令人反而躍躍欲試,想挑戰一番,更引來不少人聯群結友,拉大隊去食,將過程拍片上載至YOUTUBE,引起迥響,在我心目中,絕對是成功出位呀!

好,講返正題,點解呢張相令我感概。因為相中有一位朋友於一兩年前突然QUIT我們的WHATAPPS GROUP,之後便一直疏遠了我們。但想講我們成班朋友一直都相處得很開心,我們一大班朋友,有誰生日,會一起出來慶祝; 一起去唱K, 踩單車,甚至一起去食明將,這些片段都很深刻。所以我完全不明白為什麼他那麼恨心斷絕了我們由中學開始的友誼。我打聽朋友口風,想知道他為什麼遠離了我們。最後只是知道他識了女朋友,就沒有其他特別了。有時候,我都很無奈,覺得應該有一些原因導致他這樣決定,但當然他不會那麼輕易透露真正原因。
友誼這回事,可以很簡單、單純,但也可以變得複雜呀。